Kleur
  • + Toon meer
  • - Toon minder
Maat
  • + Toon meer
  • - Toon minder

Hogan

8 artikelen
Sorteren op
Hogan Schoenen
Hogan Schoenen
Sneaker H Nastro - groen
345,-
Hogan Schoenen
Hogan Schoenen
Sneaker H Nastro - blauw
325,-
new
Hogan Schoenen
Hogan Schoenen
Allacciato Slash H - zwart
395,-
new
Hogan Schoenen
Hogan Schoenen
Allacciato Slash H - wit
395,-
Hogan Schoenen
Hogan Schoenen
Interactive3 Allaciato Pelle - blauw
395,-
Hogan Schoenen
Hogan Schoenen
Interactive3 Allaciato H - grijs
365,-
Hogan Schoenen
Hogan Schoenen
Interaction Allaciato H - blauw
395,-
Hogan Schoenen
Hogan Schoenen
Hyperlight Allacciato - bruin
365,-
 

Hogan heren schoenen

Hogan biedt casual luxe voor de man met altijd comfortabele sneakers die functionaliteit en tijdloosheid moeiteloos samen laten smelten. Ontwerpen variëren van urban chic tot offbeat street, met boho geïnspireerde stukken die een vrijgevochten houding geven.

Hogan, opgericht in 1986 door Andrea Valle, was het eerste merk dat informele elegantie introduceerde in de vorm van luxe sneakers. Door innovatief design en uitmuntende producten is het overgegaan van een verfijnd schoenenmerk naar een meer lifestyle-concept. 

Met de oprichting van Hogan werd in 1986 een nieuw schoenenconcept gecreëerd: de luxe sneaker, die de strikte scheiding tussen formeel en informeel doorbreekt. Een baanbrekende visie op het concept van casual luxe, dat altijd het merk heeft bepaald en staat voor een exclusieve levensstijl die kan worden aangepast aan alle gelegenheden. Eigentijds en dynamisch, Hogan is een Italiaans merk met een krachtige internationale aantrekkingskracht, dat ervan houdt traditie en innovatie in esthetiek te combineren met materialen van de hoogste kwaliteit. 

Hogan is onderdeel van de TOD'S groep

De Tod's groep is een symbool van Italiaanse uitmuntendheid. Het is diep geworteld in de ambachtelijke tradities van Italië, met een schat aan waarden die zijn visie onderscheidt: een passie voor vakmanschap, uitstekende kwaliteit en tijdloze stijl. Kwaliteit en creativiteit, traditie en moderniteit. Een harmonieuze mix van deze factoren loopt door het DNA van de Tod's Groep en haar merken, elk met een eigen identiteit: Tod's Roger, Vivier, Hogan en Fay. Deze algemene visie put kracht uit de synergie van de merken in high-end design; het heeft de groep in staat gesteld om een leider te worden in de schoenen-, lederwaren- en kledingsectoren met een aanzienlijke aanwezigheid op alle wereldmarkten. 

Historie Tod's Groep

Aan het begin van de 20e eeuw richtte Filippo Della Valle, de grootvader van Diego, een kleine schoenmakerij op. waarbij hij het oude beroep met zorg en toewijding uitoefende. Gedreven door zijn passie voor het werk, verfijnde Filippo zijn schoenmakerij in de loop van de tijd en verhief het tot een niveau van uitmuntendheid en gaf zijn vaardigheden door aan zijn kinderen. Deze authentieke codes van stijl en kwaliteit zijn sindsdien essentiële troeven geworden voor de Groep en kenmerken nog steeds haar DNA. 

In de loop der jaren heeft de TOD'S Groep haar productie uitgebreid door prestigieuze merken te lanceren en over te nemen. Maar het is altijd trouw gebleven aan zijn originele set van principes: unieke, compromisloze kwaliteit. Onder leiding van Diego en Andrea Della Valle heeft deze duidelijk visie de Groep in staat gesteld een referentie te worden in de internationale luxemarkt. 

Door vakkundig ambachtelijke tradities te combineren met innovatie, is de TOD'S Groep een belangrijke speler geworden in de productie en distributie van luxe schoenen, lederwaren, kleding en accessoires, een wereldwijde ambassadeur voor de diepgewortelde Italiaanse productietradities, een symbool van de Italiaanse levensstijl en van ongeëvenaarde kwaliteit.

Hogan heren schoenen

Hogan biedt casual luxe voor de man met altijd comfortabele sneakers die functionaliteit en tijdloosheid moeiteloos samen laten smelten. Ontwerpen variëren van urban chic tot offbeat street, met boho geïnspireerde stukken die een vrijgevochten houding geven.

Hogan, opgericht in 1986 door Andrea Valle, was het eerste merk dat informele elegantie introduceerde in de vorm van luxe sneakers. Door innovatief design en uitmuntende producten is het overgegaan van een verfijnd schoenenmerk naar een meer lifestyle-concept. 

Met de oprichting van Hogan werd in 1986 een nieuw schoenenconcept gecreëerd: de luxe sneaker, die de strikte scheiding tussen formeel en informeel doorbreekt. Een baanbrekende visie op het concept van casual luxe, dat altijd het merk heeft bepaald en staat voor een exclusieve levensstijl die kan worden aangepast aan alle gelegenheden. Eigentijds en dynamisch, Hogan is een Italiaans merk met een krachtige internationale aantrekkingskracht, dat ervan houdt traditie en innovatie in esthetiek te combineren met materialen van de hoogste kwaliteit. 

Hogan is onderdeel van de TOD'S groep

De Tod's groep is een symbool van Italiaanse uitmuntendheid. Het is diep geworteld in de ambachtelijke tradities van Italië, met een schat aan waarden die zijn visie onderscheidt: een passie voor vakmanschap, uitstekende kwaliteit en tijdloze stijl. Kwaliteit en creativiteit, traditie en moderniteit. Een harmonieuze mix van deze factoren loopt door het DNA van de Tod's Groep en haar merken, elk met een eigen identiteit: Tod's Roger, Vivier, Hogan en Fay. Deze algemene visie put kracht uit de synergie van de merken in high-end design; het heeft de groep in staat gesteld om een leider te worden in de schoenen-, lederwaren- en kledingsectoren met een aanzienlijke aanwezigheid op alle wereldmarkten. 

Historie Tod's Groep

Aan het begin van de 20e eeuw richtte Filippo Della Valle, de grootvader van Diego, een kleine schoenmakerij op. waarbij hij het oude beroep met zorg en toewijding uitoefende. Gedreven door zijn passie voor het werk, verfijnde Filippo zijn schoenmakerij in de loop van de tijd en verhief het tot een niveau van uitmuntendheid en gaf zijn vaardigheden door aan zijn kinderen. Deze authentieke codes van stijl en kwaliteit zijn sindsdien essentiële troeven geworden voor de Groep en kenmerken nog steeds haar DNA. 

In de loop der jaren heeft de TOD'S Groep haar productie uitgebreid door prestigieuze merken te lanceren en over te nemen. Maar het is altijd trouw gebleven aan zijn originele set van principes: unieke, compromisloze kwaliteit. Onder leiding van Diego en Andrea Della Valle heeft deze duidelijk visie de Groep in staat gesteld een referentie te worden in de internationale luxemarkt. 

Door vakkundig ambachtelijke tradities te combineren met innovatie, is de TOD'S Groep een belangrijke speler geworden in de productie en distributie van luxe schoenen, lederwaren, kleding en accessoires, een wereldwijde ambassadeur voor de diepgewortelde Italiaanse productietradities, een symbool van de Italiaanse levensstijl en van ongeëvenaarde kwaliteit.

Ben jij al op de hoogte?

www.benborst.nl gebruikt cookies om de website te verbeteren en te analyseren. Als je meer wilt weten over deze cookies, klik dan hier voor ons cookie beleid. Bij akkoord geef je www.benborst.nl toestemming voor het gebruik van cookies op onze website.
 Cookies NIET accepteren