Nieuwe merken bij Ben Borst

16 januari 2024
Nieuwe merken bij Ben Borst
FLÂNEUR

Een flaneur is een persoon die op zijn gemak door de straten van de stad wandelt en de omgeving observeert en waardeert, vaak met een focus op cultuur, architectuur en mensen kijken. De term komt uit de 19e-eeuwse Franse literatuur en wordt vaak geassocieerd met een verfijnde, oplettende en artistieke persoonlijkheid.
Het doel van het merk is om een ​​wereld te creëren voor de moderne flaneur, gericht op rondtrekkende mensen en dromers. Dit wordt bereikt door een uitgebreide heren confectie kleding, boeiende beeldende kunst en meeslepende stilstaande en geanimeerde beelden, die allemaal de kunst van het ronddwalen en de schoonheid van het flaneurisme omarmen.

FLÂNEUR is een moderne kijk op luxe, gezien door de ogen van onze generatie."

Zanone

Een bijdetijds knitwear merk dat met grensverleggende technieken en een clean ontwerp het meeste haalt uit waardevolle materialen. Australische Geelong, Merino en yak wol, aangevuld met cashmere, zijde en katoen; in deze gespecialiseerde discipline wordt gewerkt met ruwe grondstoffen van hoog cachet, welke Zanone bewerkt en waarmee kledingstukken worden gemaakt met een uniek waarmerk en modern karakter.

SEASE

Het vrijetijds- en activewear-merk SEASE is opgericht door Franco en Giacomo Loro Piana, de kleinzonen van Loro Piana. De naam van het merk komt van 'sea' en 'ease’ samen. Ze verwijzen naar de zee vanwege de oceaan, en gemak staat voor het loslaten van druk en het najagen van vrijheid. De bestaansreden van het merk is het ontwikkelen van essentials voor elke beleving. 

De stoffen die bij SEASE worden gebruikt, zijn zeer belangrijk en ontwikkeld om je te beschermen tegen alle weerselementen. De stoffen zijn gemaakt in Italië en geselecteerd om kwaliteit, innovatie en duurzaamheid te bereiken. SEASE kijkt naar biologische afbreekbaarheid, lage emissie en recycling als het gaat om de grondstoffen, materialen en processen. De stoffen en stijlen zijn ontwikkeld met het oog op het dagelijkse gedrag. Het merk is gemaakt voor mensen die wisselen tussen natuur en stad: een man die in de stad woont, die ook graag naar buiten gaat om te genieten van zijn passie voor sport. De focus ligt op de nieuwe luxe: hoe je je tijd doorbrengt. De stijl van de kleding is modern en hightech, zodat je er ook elegant uitziet als je op een boot vaart.

Ben jij op de hoogte?