Bestellen

Hoe kan ik een artikel bestellen?
Nadat u een artikel heeft gevonden in de juiste kleur en maat, kunt u deze in de winkelmand plaatsen door op de bestelknop te klikken. Wanneer u klaar bent met winkelen, klikt u rechts bovenin op de rode Ben Borst tas waarin u een overzicht van uw bestelling ziet. Hierin kunt u desgewenst nog wijzigingen aanbrengen.
Klopt alles? Klik dan op ‘Bestelling afronden’. Indien u een account heeft, kunt u inloggen. Bent u nieuw of wilt u een bestelling plaatsen als gast? Vul dan uw factuurgegevens in. U kunt er ook voor kiezen om een account aan te maken.

Let op! De artikelen in uw winkelmand zijn niet gereserveerd. Zodra de betaling is afgerond, bent u verzekerd van uw artikelen.

Wanneer uw bestelling is geslaagd, ontvangt u van ons een bevestigingsmail met uw bestelnummer. Zodra de bestelling is aangeleverd bij PostNL, sturen wij u een e-mail met een tracking code, zodat u uw pakket kunt volgen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Wanneer u van maandag tot en met vrijdag vóór 16:00 uur bestelt, is uw bestelling de volgende dag in huis. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een e-mail van ons met een Track & Trace code. Hiermee kunt u uw pakket volgen en zien in welk tijdvak u de bestelling kunt verwachten.
Indien PostNL het pakket niet bij u of bij uw buren heeft kunnen afleveren, wordt het naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt gebracht. U ontvangt hierover een bericht van PostNL.

U betaalt bij ons geen verzendkosten vanaf €50,-. Voor bestellingen onder de €50,- bedragen de verzendkosten €4,95.

Ik heb geen bevestiging ontvangen
Het kan enkele minuten duren voordat u de bevestiging in uw mailbox heeft. Ook kan deze in uw spamfilter of in uw ongewenste mail terechtkomen. Wij adviseren u om deze te controleren. Komt u er niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice.