Veelgestelde vragen

1. Hoe kan ik Ben Borst bereiken?

Ben Borst is 7 dagen per week geopend én bereikbaar. Wij zijn telefonisch te bereiken op 071 362 2535, per mail via contact@benborst.nl, via WhatsApp op 06 38480689 en natuurlijk via onze socials Instagram, Facebook en LinkedIn. Binnen werkdagen proberen wij altijd binnen 24 uur te reageren.

2. Komt het aanbod in de winkels overeen met het aanbod online?

Alles wat Ben Borst online verkoopt, komt overeen met de voorraad in de winkels. Andersom ligt dit net wat anders. Naast een ruime voorraad kostuums en smokings leveren we ook het perfecte maatpak. Voor het samenstellen nemen we alle tijd, waarna het door Corneliani volledig op maat wordt gemaakt. Om deze reden verkopen we geen kostuums, smokings en maatpakken online.

3. Wat is de verwachte levertijd?

Wanneer je je bestelling op werkdagen vóór 16.00 uur plaatst, wordt jouw bestelling de volgende werkdag aangeboden door PostNL. Zodra de bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail van ons met een Track & Trace code, waarmee je je pakket kunt volgen.

4. Verkoopt Ben Borst cadeaukaarten?

Ja, Ben Borst verkoopt cadeaukaarten. Onze cadeaukaart is er voor iedereen die een ander blij wilt maken met de mooiste mannenmode. In onze winkels kunnen wij elk gewenst bedrag op de cadeaukaart zetten. Je kunt de kaart opladen met het exacte aankoopbedrag van een favoriet kledingstuk of een algemeen shopbudget. Koop je de cadeaukaart liever online? Dan kun je kiezen uit de volgende bedragen € 25, € 50, € 100, € 150, € 175 en € 200. De kaart is te besteden in onze winkels en webshop.

5. Wat is het saldo van mijn cadeaukaart?

Het saldo kun je te allen tijde inzien, zowel online als in onze winkels. De cadeaukaart hoeft dus niet in één keer opgemaakt te worden. Het restant blijft er gewoon op staan.

6. Welke betaalmethoden accepteert Ben Borst?

Ben Borst accepteert de volgende betaalmethoden: iDeal, Master Card, Visa, Apple Pay, Fashioncheque, Maestro, American Express en uiteraard onze eigen cadeaukaarten.

7. Kan ik een online bestelling/winkelaankoop ruilen?

Is (een deel van) je bestelling anders dan verwacht en wil je een artikel ruilen voor een andere kleur/maat of een geheel ander item? Vul dan het bestelnummer, het gewenste artikel en de maat/kleur van het artikel in op het retourformulier. Liever ruilen in de winkel? Geen probleem!

8. Kan ik een online bestelling/winkelaankoop retourneren?

Je kunt al je aangekochte artikelen tot 14 dagen na ontvangst naar ons terugsturen/terugbrengen in de winkel, mits ongedragen, onbeschadigd, in de originele verpakking, met originele labels en voorzien van ons retourformulier.

9. Naar welke landen verzend Ben Borst online bestellingen?

Ben Borst verzendt momenteel online bestellingen naar Nederland, België en Duitsland.

10. Wie betaalt de retourkosten?

De retourkosten zijn voor rekening van de klant.

Ben jij al op de hoogte?